6.5.2013

Kuka minä olen?



Nimi: Anna Maria Aleksandra
Ikä: 17, syntynyt lokakuussa
Asuu: Kokkola, Suomi
Opiskelee: Lähihoitajaksi ja käy lukiota, kaksi vuotta mennyt ja kaksi jäljellä

Harrastan tanssia, ohjaan kolmea tanssiryhmää joissa on tyttöjä iässä 11-14 vuotta. Pidän valokuvaamisesta, mutta en yritä tai halua tulla ammattilaiseksi. Nautin myös leipomisesta ja lukemisesta. Minulla on aivan ihana poikaystävä ja aivan yhtä ihanat ystävät. Poikaystäväni Jacken kanssa olen ollut yhdessä syksystä 2010 asti ja nyt se on armeijassa ja tulee sieltä vasta joulukuussa.

Minulla oli jo blogi aiemmin, mutta ruotsinkielellä. Jaksoin ylläpitää sitä yksi ja puoli vuotta ennen kuin ymmärsin että suomenkieli on mulle kummiski helpompaa ja luonollisempaa kirjottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti